05 augustus 2007

Mijn blog!

Helaas, hier aan mijn blog werken valt tegen. Maar uitstel is geen afstel. Na heel wat gesukkel, geraak ik aan westerse letters op de pc, maar als ik mijn blog bekijk na publicatie is deze weer omgevormd in Chineese tekens. Vandaag (zondag) is het mijn laatste nacht te Beijing. Maandag 23u verlaat ik dit prachtig land, met een hart vol mooie herinneringen. Wat me het meest zal blijven ? De bevolking. Daar we zonder begeleiding gereisd hebben en hier weinig of geen westerlingen zijn, waren de Chinezen ons enige houvast.
Nu wordt het aftellen om mijn dierbaren terug te zien.
Wordt vervolgd...

foto : ons hotel in het centrum van Beijing

2 opmerkingen:

CĂ©line zei

dag Carine.

Dank u wel voor het kaartje die we vandaag maandag 6 Augustus mochten ontvangen.Het was waarschijnlijk een ongelooflijke ervaring voor jullie in dit prachtige land met zijn eigenaardige bevolking.Je zal heelwat te vertellen hebben! Een veilige vlucht en vooral welkom thuis!

Groetjes Annemie en Frans.

Anoniem zei

any changes coming ?